امروز من
زندگی من
امروزم تموم بشد رفت یه اتفاق جالب برام افتاد از خونه که بیرون رفتم یه ماشین 206 وارد کوچه شد سرمو پایین انداختم رد شدم یه نگاهی انداختم اول دیدمشون یه دختر و پسر بودن اهمیت ندادم رد شدم ده قدم دور نشده بودم که صدای آشنایی صدا زد مهلا سرمو برگردوندم دیدم مهسا دوستمه با نامزدش اومده بودن ازم دعوت کنن واسه مراسمشون خیلی خوشحال شدم خیلی ممنون مهسا جان

نظرات شما عزیزان:

اجی محدثه
ساعت12:48---24 آبان 1391
گفتم تا ماه محرم شروع نشده چند تا آپ باحال کنم جیگرتون حال بیاد....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

15 / 8 / 1391برچسب:, :: 22:20 :: نويسنده : مهلا

درباره وبلاگ

سلام وبلاگ رو واسه سرگرمی خودم درست کردم همه چی توش میذارم
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 454
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1